Quality Policy

Service Industrial Chemical Cleaning

1. Politica companiei referitoare la calitate este aceea de a comercializa produse care satisfac pe deplin nevoile clientului, respectand in acelasi timp standardele, legile si reglementarile nationale si internationale.

2. Compania este un lider în comercializarea urmatoarelor produse: insecticide, rodenticide, dezinfectanti, dizolvanti biologici, capcane adezive pentru monitorizarea si controlul daunatorilor din sectorul Sanatate Publica.

3. Managementul companiei a implementat si va pastra un sistem al calitatii care respecta standardul ISO 9001 : 2000.
Service Industrial Chemical Cleaning a luat asupra sa scopul operational de a proteja mediul inconjurator de poluarea aerului, a apei si a solului.

4. Managementul va crea si va intretine un program pentru intreaga companie, in cadrul caruia angajatii sunt parteneri in obtinerea scopurilor companiei. Compania isi priveste angajatii ca parteneri in procesul de respectare a calitatii, a cerintelor de mediu si de siguranta si incurajeaza orice initiativa a managerilor si angajatilor sai de a imbunatati procesele din cadrul companiei.

5. Compania va monitoriza in mod continuu toate activitatile sale si va aprecia in ce masura sunt indeplinite obiectivele sale privind calitatea si mediul.
Rezultatele obtinute vor servi apoi ca instrumente de luare a deciziilor pentru imbunatatirea ulterioara a calitatii produselor.

6. Managementul companiei va efectua verificari periodice ale sistemului de calitate cu scopul de a asigura, in mod eficient, respectarea standardelor pe termen lung. Pentru a-si atinge scopul, compania va stabili in fiecare an obiective clare, definitive si masurabile, inclusiv delegarea autoritãtii si responsabilitatile de executie. Compania va aloca personal adecvat si resurse bugetare pentru a-si realiza obiectivele.

7. Compania va solicita participarea totala a managementului si a angajatilor sai. Compania va asigura transparenta informatiei si va sponsoriza un program cuprinzator de specializare.

8. Fiecare angajat in parte este considerat responsabil de a se asigura ca toate produsele comercializate de companie, cu care acesta are de-a face, respecta deplin criteriile de calitate, de mediu si de siguranta.

Septembrie 2008
Ec Sorin Boaje
Director General